Priser

 

PRISER (eksempler)

 

HUND

 

Standardvaccination af hund

 654,00

Kastration af hund

 2.450-2.700

Sterilisation af hund

 4.300-4.900

 

 

KAT

 

Standardvaccination af kat

 687

Kastration af kat

 899

Sterilisation af kat

 1.550

   

Yderligere prisinformation: 6594 2164

Det kan være dyrt at besøge en dyrlæge og det kan nogen gange være svært at forstå dyrlægeregningens størrelse. Det har vi stor forståelse for.

På Dyrenes Klinik arbejder vi alle, fordi vi holder meget af dyr og derfor vil gøre alt for deres velbefindende. Hvis vi kunne - gjorde vi det gerne gratis. Men det koster mange penge at drive vores dyreklinik, så den kan leve op til det høje serviceniveau og krav til ekspertise, som vi stiller til os selv.

Her skal vi kort gennemgå, hvad pengene du betaler bliver brugt til:

Alle, der arbejder på Dyrenes Klinik skal ha’ en ordentlig løn, så de kan få brød på bordet.

Samtidig ønsker vi en arbejdsplads, der er velbemandet, så vi kan tage imod telefonopkald uden ventetid, ekspedere hurtigt ved skranken og samtidig være nok hænder til på bedste måde at tage vare om dit kæledyr. Vi skal være nok personale til, at der altid er den tid der er nødvendig for at kunne give den bedste behandling. Når vi har dyr i narkose ved kirurgi og lignende er vi altid mindst en dyrlæge og en sygeplejerske til stede. Vi lægger vægt på, at personalet er veluddannet og ajourføres løbende ved videreuddanelse og kurser, så vi fagligt kan følge med tiden og give dig og dit kæledyr den mest kvalificerede undersøgelse og behandling.

Vores klinik er indrettet i dejlige, lyse lokaler, med god plads - og vi har en stor have, som er med til at give dig og dit kæledyr en god oplevelse, når I besøger os. Husleje, vedligeholdelse, rengøring, el, vand, varme m.m. er også en væsentlig del af det din betaling går til.

Vi har udstyr stående for mange penge. Det koster at købe og vedligeholde apparater som f.eks. røntgen, ultralydsscanner, narkoseapparat, overvågningsudstyr, blodprøveapparatur, terapilaser m.m.

Det er også nødvendigt for at give en god service, at vi har et godt telefon- og EDB-system, hvor vi hurtigt og fyldestgørende kan finde alle oplysninger om dit kæledyrs sundheds- og sygdomsstatus, så vi kan give den bedste service. Desuden er dette grundlaget for en god døgnservice i form at vores vagtordning, der sikrer, at du døgnet rundt kan komme i kontakt med en dyrlæge, hvis dit kæledyr udsættes for akut sygdom eller tilskadekomst udenfor normal åbningstid.

Vi ville gerne være billigere - men det ville indebære, at vi skulle gå på kompromis med vores mål om at give den bedste service. Personalet måtte nedskæres - tiden til konsultation og behandling indskrænkes - vi måtte spare på hjælpemidler - m.m. Det ville stresse personalet, vi ville ikke ha’ tid og råd til at give god og grundig undersøgelse og behandling. Det vil give vores kunder en dårligere oplevelse - og flere ville vælge os fra.

Bliver vi for billige, graver vi vores egen grav og risikerer ikke at kunne eksistere.

Hjælp til dyrlægeregningen. Ved at tegne en sygeforsikring på dit kæledyr kan du undgå pludseligt høje udgifter hvis dit kæledyr kommer ud for et alvorligt og dyrt behandlingsforløb. Se mere om dette her.